آخرین اخبار

فتحی: صعود نساجی به عنوان تیم اول گروه رویایی نیست

رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی گفت: صعود از این گروه به عنوان صدرنشین رویایی نیست.

اشتراک گذاری
11 مهر 1402
کد مطلب : 8281

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیرحسین فتحی پیش از دیدار نساجی و الهلال، اظهار داشت: ان‌شاءالله یک دیدار خوب، آبرومند، در خور نام کشورمان و فوتبال مازندران و قائمشهر داشته باشیم و به عنوان تیم برتر به مرحله و گروه بعدی صعود کنیم.

وی درمورد اینکه بازیکنان نساجی بدون ترس وارد این مسابقه می‌شوند، توضیح داد: قطعا همین طور است. نساجی تیم باسابقه‌ای است که از کادرفنی خوبی بادانشی برخوردار است. امیدوارم نتیجه خوبی هم بگیریم.

رئیس هیات مدیره نساجی درمورد اینکه رضا حدادیان مدعی شده این تیم به عنوان صدرنشین از گروهش صعود خواهد کرد و آیا این موضوع رویایی نیست، گفت: واقعا رویایی نیست. امیدوارم اتفاقات خوب ورزشی خوبی رقم بخورد‌ و به عنوان تیم اول صعود کنیم.

فتحی درمورد اینکه آیا پاداش ویژه‌ای برای برتری در این مسابقه در نظر گرفته‌اند، توضیح داد: قطعا، رضا حدادیان لطف دارد و بچه ها را مورد مهر و محبت قرار می‌دهد.

وی درخصوص تفاوت کار کردن در استقلال و نساجی، گفت: خیلی فرق دارد. اهالی رسانه بهتر می‌دانند کار در استقلال و پرسپولیس خیلی سخت است‌. به بچه های زحمتکش هر ۲ تیم خدا قوت می‌گویم.

مدیرعامل اسبق استقلال درمورد فعالیت علی خطیر در این جایگاه، عنوان کرد: امیدوارم موفق باشد. خطیر از دوستان خوب من و جوان‌های بادانش مملکت است.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =